Etykiety

sobota, 21 maja 2011

To be? Or not to be?

Już na początku pojawiają się pytania. Bo po co ja to piszę ?
Jestem internetowym ignorantem i nie mam pojęcia po co ludzie prowadzą blogi. No dobra niektórzy ludzie potrafią  zaskoczyć treścią formą i poczuciem humoru. Ale nie uważam siebie za wirtuoza stylu.

A może to taki rodzaj pamiętnika ?
No moim zdaniem pamiętniki pisze się o to by ktoś mógł w przyszłości przeczytać twoje intymne myśli i zobaczyć jak chory lub jak piękny masz lub miałeś umysł xx lat temu. Właśnie dlatego ludzie kiedyś chronili swoje pamiętniki. Nawet przed najbliższymi, a teraz każdy ma do nich dostęp i to online. Dziwne.

A może właśnie o to chodzi. By dotrzeć ze swoimi  do innych i dać się ocenić. Lub znaleźć kogoś kto myśli podobnie. Kogoś komu podobają się twoje opinie i  poprzez swoje komentarze rozszerzy granicetwojego postrzegania  lub je zmieni. Nie to jednak nie to. Bo nie mam pojęcia jak ktoś mógłby trafić na to co piszę nie dostając wcześniej zaproszenia odemnie lub nie grzebiąc w historii mojej przeglądarki.

Brak komentarzy: