Etykiety

sobota, 21 maja 2011

That's the rules

1. Właściciel niniejszego bloga nie ponosi winy za zmarszczki powstałe w wyniku skrzywionej miny po przeczytaniu zamieszczonych przeze mnie postów. 
2. Właściciel niniejszego bloga przewiduje że posty będą zamieszczone w chwilach wielkiego wzburzenia. Więc prawdopodobnie nie należy ich brać pod uwagę.
3. Właściciel niniejszego bloga przewiduje że będzie opisywał wydarzenia z życia istniejących ludzi dlatego będzie się starał formułować wypowiedzi w sposób nie ujawniający ich tożsamość.
4. Właściciel bloga przewiduje że osoby wymienione w punkcie 3 mogą trafić na zamieszczone poniżej treści. Dlatego przypomina o punkcie 2.
5. Jeżeli w końcu trafiłeś/trafiłaś na tego bloga i masz jakiekolwiek zastrzeżenia co do mojej ortografii lub interpunkcji i chcesz mi o tym napisać to kliknij  tutaj  i zajmij się czymś ciekawszym.
6. Właściciel czyli ja " slayer wspaniały " mogę w każdej chwili zmienić te zasady zależnie od mojego "widzi misie" 

Brak komentarzy: