Etykiety

poniedziałek, 28 maja 2012

Rocznica

Coś mnie ruszyło i wszedłem na mojego kochanego bloga. Pacze ( teraz nikt już nie mówi patrze z powodu pewnego kota). Więc paczę na datę pierwszego posta a ty niespodzianka dokładnie minął rok od pierwszego jego opublikowania.  
I  pacze na statystyki i podsumowania. a tak co.... puchy. Pesymista powiedział by "Nikt mnie nie lubi bo nie czyta moich postów jestem taki samotny". Optymista powiedział by " Moi znajomi po prostu nie nawykli do blogowania to trochę inny świat z resztą nie oszukuj się ty też nie zaglądasz za często (nigdy) na bloga siostry"
   A ja co powiem ??
Bitch please. Nikt nie czyta więc mogę spokojnie przelewać moje durne myśli i nikt nie powie złego słowa. A ja po latach będę mógł spojrzeć i się pośmiać co za głupoty wypisywała młodsza wersja mnie. Lub co bardziej prawdopodobne moji
A: biografowie
B: lekarze
 (niepotrzebne skreślić)  będą mogli prześledzić drogę mojego 
A: Geniuszu  
B: Choroby.

A pomyśleć że wszedłem po to by napisać tylko ze słuchając głośno muzyki pojawiają mi się lepsze zdolności twórcze. Jak np. pisanie wymyślnych życzeń znajomym. 

Ps to ostatnie zdanie pisałem po cichu.

Brak komentarzy: